چرا همش خط خطی حالا خط راست

سلام

امروز دیگه اون طلسم شکست و من دست به کیبورد شدم و دکمه هاشو زیر انگشتام نوازش کردم

امروز از وقتی پشت سیستم نشستم نمیدونم چرا حسه عجیبی دارم

همش احساس میکنم میخواد یه اتفاقی بیوفته

نمیدونم  ولی خدا کنه هر چی که هست به خیرو خوبی باشه

 

آه ای فلک ، ای آسمان، آه ای ستم بر عاشقان

بشنو تو فریاد مرا، آه ای خدای مهربان

نه مثله اینکه جدی جدی میخواد یه اتفاقی بیوفته

 

کم کم دارم میخونم

میدونی من چطوریم؟

دلم میخواد بهترین نوازنده دنیا بشم

ولی برای هر کسی نزنم

دوست دارم بهترین صدای دنیا رو داشته ولی برای هر کسی نخونم

میدونی بعضی موقعها آرزومه که اینقدر قدرت داشتم تا آرزوهای دیگران را بر آوردم میکردم

ولی این فقط برای تو قصه هاست

دیگه من باید برم فکر نمی کردم بهار 91 دوباره بیام

ولی دوباره اومدم

تا سری بعد که میام



نظرات شما عزیزان:

بی وفا
ساعت13:37---30 خرداد 1391
سلام
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, |